» » De vier factoren die bepalen of de pagina SEO goed is

De vier factoren die bepalen of de pagina SEO goed is

Geplaatst in: Seo | 0

Fundamenteel-solid on-page SEO komt neer op vier kritische factoren:

Zoektermen optimalisatie
Een goede title-tags en meta-beschrijvingen
Genereus interne link building
Uitgebreide up-to-date sitemaps
Beheers deze vier factoren en je zult goed op uw manier zijn om on-page SEO succes.

Het goede nieuws is dat WordPress maakt het heel gemakkelijk om een groot aantal on-page SEO taken. Heb je ooit gehoord iemand zeggen dat WordPress is goed voor SEO? Ingebouwde bediening voor on-page SEO zijn precies de reden waarom mensen zeggen dat ongeveer WordPress. Gewapend met niets meer dan de WordPress kern, kunt u zorg voor drie van de vier on-page SEO factoren relatief goed, zo niet helemaal volledig. plaats een gemakkelijk te gebruiken plugin, SmartCrawl, en u kunt knock-out de vierde factor en ook fine-tunen van uw aanpak van de eerste drie factoren.

Laten we eens een kijkje nemen op elke factor op zijn beurt.

Keyword Optimalisatie voor WordPress
Trefwoord optimalisatie is het proces van het optimaliseren van een webpagina rond één set doelgroep zoekwoorden. Bijvoorbeeld, de doelgroep trefwoorden voor deze specifieke functie zijn: “on-page SEO voor WordPress.”

Dus hoe kan je eigenlijk gaan over het optimaliseren van een WordPress webpagina voor een specifieke set van target zoekwoorden? Ik ben blij dat je dat vraagt. Er zijn vijf plaatsen uw zoekwoorden moeten verschijnen om de best mogelijke trefwoord optimalisatie resultaten te produceren:

In de titel tag,
In de eerste titel van de pagina, die over het algemeen de pagina of per post titel,
In de webpagina URL,
In een of meer afbeeldingskenmerken alt-tekst, en
In de pagina-inhoud.
U kunt afvinken al deze dozen in slechts vier stappen.

Stap 1: Voeg uw zoekwoorden aan uw pagina of na de titel

Het belangrijkste wat je voor trefwoord optimalisatie kan doen, is ervoor zorgen dat u krijgt uw zoekwoorden in uw pagina of per post titel. Dit is belangrijk om twee redenen.

Standaard WordPress hergebruikt uw post of pagina titel als een titel tag en geeft deze weer in de zoekresultaten, waardoor het verzorgen van items één en twee uit de bovenstaande lijst in een klap.
Zoekmachines plaats een veel nadruk op de eerste titel van het onderwerp van de webpagina te bepalen. En de zoekwoorden die zoekmachines besluiten toe te passen op uw pagina zal de zoekwoorden die uw site rangen voor te bepalen.
Stap 2: Voeg uw zoekwoorden aan de pagina of bericht permalink

WordPress maakt het gelukkig eenvoudig in te stellen mooie permalinks dat fatsoenlijk SEO waarde rechts out-of-the-box te hebben. Echter, kun je dingen een stap verder door uw permalinks handmatig te bewerken voorafgaand aan de publicatie van elke pagina of per post.

Terwijl u aangepaste permalinks moet ambachtelijke voor pagina’s voorafgaand aan deze te publiceren, moet u voorkomen dat het veranderen van de permalinks van inhoud die u eerder hebt gepubliceerd, tenzij je bereid bent om all-in te gaan en ook toevoegen 301 redirect permanent redirect oude permalinks om hun nieuwe vervangingen bent .

Stap 3: Voeg bruikbaar alt-tekst om alle beelden

Zorg ervoor dat u toevoegt bruikbare alternatieve tekst attributen om al uw foto’s. Nogmaals, WordPress maakt dit eenvoudig met de Media Add tool. Gewoon laten vallen een zin-case beschrijving van de boodschap van uw afbeelding in de alt tekstvak van het Media Add modaal venster en zorg ervoor dat uw doelgroep zoekwoorden, indien van toepassing.

Stap 4: Gebruik uw zoekwoorden als passend in uw hele inhoud

Deze laatste stap is vrij spreekt voor zich. Als je de inhoud van uw pagina of per post plaatst, is het belangrijk dat u uw zoekwoorden in uw post in een natuurlijke manier plaatst. Laat ze niet onhandig of overmatig terug komen in uw post of pagina maar maak gebruik van de mogelijkheden om op natuurlijke wijze het werk van uw zoekwoorden in uw bericht om de paar alinea’s voor de best mogelijke on-page SEO voor WordPress.

Geef een reactie